Hei,
Kesä alkoi vauhdilla ja kolme viikkoa leirielämää on juuri saatu päätökseen. Kiitos kaikille mukana olleille leiriläisille ja ohjaajille! Ensi vuonna uudestaan!
Juhannuksen jälkeen luvassa on seuran vuosikokousta ja 20-vuotisjuhlaottelua. Uutiskirjeessä linkki myös seuratukiuutiseen - ONS jatkaa edelleen OLS:n kanssa yhteisellä seuratuella.
Nähdään tapahtumissa!